Only 125ccm
Motori 125ccm
Anketa
Koji motor vam je draži u clasi 125ccm?


Anketa
Koji talijan je bolji ???


Blog
petak, studeni 20, 2009

Aprilia                                          MPC

RS 125                      42.223,00

SX 125                      35.155,00

RX 125                      35.155,00

 

Yamaha                                          

YBR 125                     17.995,00                                  

YBR 125 Cust           18.938,00                                  

XT 125 R 09               26.242,00

XT 125 SM 09           27.332,00                                  

XT 125 SM 08            24.584,00                                  

WR 125 R                   29.558,00                                  

WR 125 SM               31.405,00                                  

YZF-R 125                 31.500,00                                  

YZ 125                        44.811,00                                   

 

KTM

EXC 125                    54.340,00

SX 125                       49.180,00

 

HONDA

CBR 125 R                 26.203,00

VT125C Shadow       36.285,00

XL125V Varadero     43.342,00

 

Piaggio

RS 125                        41.880,00

SX 125                        34.870,00

RX 125                        35.690,00

 

motori125ccm @ 00:42 |Komentiraj | Komentari: 3 | Prikaži komentare
nedjelja, studeni 15, 2009
 

Model:
Yamaha YBR125 Custom
Godina:
2009
Obujamt:
124.00 ccm (7.57 cubic inches)
Tip motora:
Jedan cilindar
Takt:
4
Snaga:
10.05 HP (7.3 kW) @ 10000 RPM
Okretni moment:
9.60 Nm (1.0 kgf-mor 7.1 ft.lbs)
Kompresija:
10.0:1
Promjer x hod:
54.0 x 54.0 mm (2.1 x 2.1 inches)
Sistem goriva:
Injection
Kontrola goriva:
SOHC
Ignition:
TCI
Paljenje:
Electric & kick
Hlađenje:
Zračno
Mjenjac:
5-brzina

Prijenos na zadnji kotač:
lanac
 
Spojka:
u uljnoj kupci s višestrukim diskovima
 
Tezina:
129.0 kg (284.4 pounds)
Visina sjedala:
760 mm (29.9 inches) If adjustable, lowest setting.
Ukupna visina:
1,125 mm (44.3 inches)
Ukupna duzina:
2,055 mm (80.9 inches)
Distanca od zemlje:
140 mm (5.5 inches)
 
Prednji ovjes:
Telesekopske vilice
 
110 mm (4.3 inches)
Stražnji ovjes:
Swingarm
 
105 mm (4.1 inches)
Prednja guma:
3.00-18
Stražnja guma:
3.50-16
Prednja kočnica:
Jedan disk
Dimenzije diska:
245 mm (9.6 inches)
Stražnja kočnica:
Bubanjpakne
Dimenzije bubnja:
130 mm (5.1 inches)
 

motori125ccm @ 17:59 |Komentiraj | Komentari: 0
subota, studeni 14, 2009
 

Model

Cagiva Mito SP 525

Godina

2009

Motor

2 takta , vodeno hlađenje

Radni obujam

125.6 ccm

Bore x Stroke

56 x 50.6 mm

Kompresioni omjer

7.4:1

Induction

Dell'Orto PHBH 25

Ignition

CDI  /  electric

Max snaga

34 KW 25.4 hp @ 12000 rpm

Max Torque

23 Nm @ 11000 rpm

Prijenos

6 Speed  /  chain

Frame

Aluminium double extruded beam

Front Suspension

40mm Marzocchi telescopic forks, 120mm wheel travel.

Rear Suspension

Progressive with hydralyc shock, adjustable spring preload, 133mm wheel travel.

Prednji disk

Single 320mm disc 4 piston caliper

Stražnji disk

Single 230mm disc 2 piston caliper

Prednja guma

110/70  ZR17

Zadnja guma

150/60  ZR17

Visina sjedala

760 mm  /  29.9 in

Težina

129 kg

Spremnik goriva 

14 Litres  /  3.9 gal

 

motori125ccm @ 19:16 |Komentiraj | Komentari: 0

RS 125 neosporni je predvodnik među supersportašima s motorom obujma 125 cm³. Aprilia je oduvijek prednjačila kada su laki sportski motocikli u pitanju, predvodeći u zamislima i naprednim rješenjima, te razvijajući tehnologiju koju su drugi teško pratili. Kao i svi Aprilijini sportski motocikli, RS 125 koristi naprednu tehnologiju koju je Aprilia godinama razvijala za svoje uspješne GP motocikle. S vremenom je RS 125 stekao reputaciju motocikla koji postavlja standarde među sportskim motociklima obujma 125 cm³. Prodajni uspjesi su prirodno uslijedili, a RS 125 popeo se na vrhove ljestvica prodaje na svim europskim tržištima. RS 125 neizbježan je izbor svima koji ulaze u svijet natjecanja na serijskim motociklima. To je normalno, jer kada konkurencija postane ozbiljna, jednostavno nema boljeg motocikla od Aprilije RS 125.
Aprilia RS 125 dizajnirana je i izrađena da bi tehnički bila nadmoćna, s izgledom koji to na prvu daje do znanja. Shema bojenja i grafike na oplatama potpuno su nove i bazirane na izgledu motocikla koji je dominirao u svjetskom prvenstvu 2006. godine u klasi 250 GP.

Aprilia mladim vozačima nudi najviše na tržištu kada se radi o komponentama i opremi, s posebnim naglaskom na tehničkim detaljima koji se ne mogu naći ni na mnogim supersportašima većeg obujma.

Sljedeće komponente samo su dio onoga što nudi Aprilia RS 125:
· Provjereni i testirani vrlo napredni Rotaxov dvotaktni motor
· Superčvrsti aluminjski okvir i stražnja vilica razvijeni na temelju Aprilijinog iskustva iz GP utrka
· Upside-down prednja vilica
· Prednja kočnica s radijalnom čeljusti i četiri kočna klipa
· Oplate, vjetrobran i stražnji kraj nalik na RSV 1000 R
· Kotači s Y-paokama u stilu modela RSV Factory
· Analogno-digitalni instrumenti s putnim računalom
· Kovane polovice upravljača u stilu modela RSV Factory
· Ovalni sportski prigušivač ispuha s nitovanim poklopcima

Stil
Opak, oštar izgled novog RS-a 125 govori da je pred vama profesionalan natjecateljski motocikl. Oblikovanje RS-a temeljeno je na modelu RSV 1000 R i, kao kad svih Aprilijinih sportskih motocikala, rezultat je iscrpnih aerodinamičkih istraživanja. Oplate su, primjerice, do savršenstva oblikovane opsežnim testiranjima u aerotunelu, da bi garantirale zaštitu od vjetra kao na GP motociklu i imale minimalan otpor radi što bolje efikasnosti motocikla na stazi. Oplata, vjetrobran i stražnji kraj ne izgledaju samo opako i agresivno, nego RS-u 125 omogućuju odličnu najvišu brzinu, eliminirajući sve turbulencije oko vozača. Čovjek i stroj zaista postaju jedno kada je riječ o Apriliji RS 125.

Najmodernija dvostruka halogena prednja svjetla također pridonose opakom izgledu novog RS-a 125, ali i daju snažan snop svjetla radi bolje vidljivosti i sigurnosti noću.

Tanak stražnji kraj glatkih linija izgleda identično kao stražnji kraj GP motocikla. Zahvaljujući naporu uloženom u oblikovanje stražnjeg kraja na RS-u 125, čak ni suvozačevo sjedalo ne kvari savršene linije motocikla.

Aluminijski kotači s Y-paokama nisu samo lagani i moderni, nego su također sigurni i trajni.

Agregat
Snažan i pouzdan jednocilindarski dvotaktni Rotax-Aprilijin agregat ne treba posebno predstavljati. Tijekom godina stekao je reputaciju nepobjedivog na stazi i pouzdanog na cesti. I danas taj agregat sadrži tehnička rješenja koja su u samom vrhu, uključujući ventil usisa prema karteru, hlađenje tekućinom, antivibracijsku osovinu i sustav za automatsko spravljanje mješavine. Agregat RS-a 125 konstantno je dorađivan da bi mu ispušni plinovi ostali u skladu s eko-normama, a da se time ne smanje njegove performanse. Katalizator i precizno podešeno izgaranje donijeli su Apriliji homologaciju tog dvotaktaša prema eko-normi Euro 3. Zadivljuje što je to postignuto bez gubitka performansi - motor Aprilije RS 125 ostaje referenca ostalim pogonskim grupama obujma 125 cm³.

Okvir
Bez dvojbe najnapredniji pojedinačni element na RS-u 125 je okvir. Razvijen korištenjem Aprilijinog iskustva u stvaranju motocikala u klasi GP 125, okvir RS-a 125 izrađen je od lijevanih aluminijskih profila s poprečnim rebrastim ojačanjima. Unatoč iznimno maloj masi, njegova napredna struktura donosi iznimnu čvrstoću na uvijanje, postavljajući mjerila koja Aprilijini konkurenti tek trebaju dostići.

Aluminijska stražnja vilica s dvostrukim nosivim elementima otpornija je na uvijanje od bilo koje serijske stražnje vilice u klasi 125. Razlika u oblikovanju njenih bočnih strana omogućila je da ispuh zadrži oblik koji maksimalizira performanse motora i omogući veće kuteve nagiba u zavojima bez opasnosti od dodira s asfaltom.
Ovjes također kao ključni element pridonosi performansama RS-a 125, ali i njegovoj sigurnosti i komforu. RS 125 se stoga oslanja na prednju vilicu upside-down koja je optimizirana za maksimalne performanse na stazi, a u isto vrijeme omogućuje vrlo ugodnu vožnju cestom.

Stražnji ovjes koristi polužje promjenjivog kraka bazirano na Aprilijinoj tehnologiji iz klase GP 125, da bi se osiguralo vrhunsko upravljanje i superioran komfor čak i na neravnim cestovnim podlogama. Hidraulični monoamortizer zadužen je za ublažavanje gibanja stražnje vilice, a može mu se podesiti tvrdoća opruge.

Kočnice
Kao i svaki drugi supersportski motocikl koji drži do svog imena, tako i RS 125 mora imati samo najbolje kada se radi o ugrađenim komponentama. Kočni sustav potpuno je nov i dizajniran za maksimalnu efikasnost u natjecateljskim uvjetima na stazi. Vrhunska prednja kočnica visokih performansi opremljena je kočnom čeljusti s radijalnim prihvatom i četiri nasuprotno postavljena kočna klipa. Uz prednji disk promjera 320 mm, prednju kočnicu čine i radijalni glavni kočni cilindar te opletena kočna crijeva kao na zrakoplovima, radi maksimalne efikasnosti i nenadmašne kočne sile. Stražnji disk promjera 220 mm također je opremljen metalnim nitima opletenima kočnim crijevima radi idealno izbalansiranog, vrhunskog kočenja.

Oprema
Najbolji sportaš obujma 125 cm³ na svjetskoj sceni zaslužuje opremu najviše kvalitete. Kao dodatak visokotehnološki izrađenom okviru, Aprilia RS 125 opremljena je najprestižnijim komponentama koje se mogu pronaći na tržištu. Kompaktni i lagani instrumenti posljednje generacije izvedeni su iz instrumenata modela RSV 1000 R i sastoje se od analognog okretomjera i multifunkcionalnog displeja u koji je ukomponirano putno računalo kojim se može upravljati pomoću prekidača na ručicama upravljača. Da bi sve bilo pod kontrolom, instrumenti uključuju brzinomjer, okretomjer, pokazivač temperature rashladne tekućine i natjecateljski kronometar. Instrumenti s putnim računalom čak imaju i mogućnost spajanja s optičkim označivačem ciljne linije koji se može naći na mnogim stazama.

motori125ccm @ 16:35 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
.................................................
Nema zapisa.
Arhiva
« » kol 2016
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
oglasi
Brojač posjeta
7434
Index.hr
Nema zapisa.